Valle. ;D

Hejhej bloggen.
Jag satt här med Valeria förut men hon gick för nån timme sen. Vi åt mat, det var indisk resturang mat.
När jag kom hem från skolan gick jag ut med Morris. När vi var ute gick jag ner för en backe men det var inte så smart, för det var så mycket lera så att jag och Morris gled ner! Det var faktist inte så bra, vill ni se hur mina skor såg ut efter? Såklart! ;D Bilden finns i här nere.
Idag var jag inte med på gympan för jag hade glömt kläder och ronja har ju sytt i munnen, därför var ingen av oss med på gympan så vi hade lite tråkit men endå kul.
Iallafall så kom jag in i Åsö igår! Det gjorde Linn och Ronja också. Men vi vet ju inte vilka klasser det är än, det är bara att vänta.. Hoppas att alla 3 kommer i samma klass ;D Elise har också kommit in men hon sökte till idrott sak så vi kommer endå inte i samma klass :/.
Vem vinner Let's Dance nästa vecka då?




BILDER


Skitsko :(


Jag, Elise och hundarna har varit ute några gånger i veckan.


Puss på Morris, älskling!


Hihi, Rorrii


Hon provade en hjälm :o


Igår på slöjden, mina tjejer: Canan och Valeria!


Valle, jag ;)


Jag, valle ;D


PUSS OCH KRAM!
sandriii

Kommentarer
Postat av: Ronjaa,

FINA BILDER PÅ MIG ASSOO! ;)<3



älskar dig sassii!

2009-04-01 @ 11:36:17
URL: http://rorris.blogg.se/
Postat av: Canan

Ta bort bilden på mig sandra, snälla :)

2009-06-03 @ 14:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0