17 mars!

Hejsan.
Nu är jag hemma hos mamma. Idag gjrde jag, Canan, Elise och Linn våran nya lek Tingeling ( Namnet är fån skämt-låten tingeling tingeling från melodifestivalen) och den lilla leken går ut på att man ska gå balansgång.
Och som sagt skulle jag och linn ha redovisning på Mexico idag. Jag hade faktist skrivit 6 minuter och linn hade typ skrivit 1 minut så hon fick lite av mig. Kommentaterna var: jättebra fakta men ni kollade inte upp från pappret, ni läste bara innantill. Den sista kommentaren var ju synd :/. Annars en helt vanlig dag förutom att jag och mamma åkte hem bäldigt tidigt. Idag ska jag äta: köttbullar (kommer mer bli som biffar pga storleken, haha) med potatis och brunsås, kommer nog bli gott! Nu ska jag äta! :o får skrriva mer sen! :)

SASSI! <33


hiihi
Tingeling!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Fin bild (: Synd att jag inte var med bara ):

2009-03-17 @ 19:13:08
URL: http://rorris.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah..xD vilken fin blogg! :P

kram E

2009-03-17 @ 19:13:12
URL: http://fiancee.blogg.se/
Postat av: Anonym

sluta va så jävla snygg! dela me dej av snyggheten till dom som inte ser så bra ut som du! <333333333333 /alex<333

2009-03-18 @ 19:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0