Godmorgon.

Godmorgon.
Gud vilken lungn vecka det har varit för mig, endå var jag jättetrött igår :o. På måndagen var det sovmorgon till 10:10, igår fick man gå vart man ville i en timme på lektionen, då gick jag, Linn, Canan och Elise till skrapan sen idag är det sovmorgon till 9:00. Igår var jag och Elise ute med Morris och Thilda i 1½ timme! det var väldigt skönt ute igår, nästan vår ju! Nu är det 3 månader kvar tills jag åker till Paris :o! Tackar mamma! Nån som har varit i Paris och har nåt tips på hotell? :]

Har gjort en ny design, blev inte bra, jag kanske ska göra en ny, färgen på headern är jättesvår att hitta så vad tycker ni, ska jag göra en ny design?

Kanske kommer bilder senare, har väntat väldigt länge på att ladda över bilderna till datan nu så jag lägger ut bilder i eftermiddag.

Ha en bra dag!!
Sassan ;D

Kommentarer
Postat av: lotta

jag tycker inte att du ska göra en ny design för den du har nu är snygg :)<3

2009-03-30 @ 19:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0