Global nerkylning?

Hej alla! :D
Jag tycker faktist att det ska vara varmare och vår nu :(.  Eller hur?
Imorse var det sovmorgon till 10:10 :O Men jag och linn trodde att det var till 9:10 för vi var sjuka i fredags. Så när vi kom till skolan sa våran musiklärare att vi hade 1 timme till sovmorgon. Och då gick vi ut på skolgården, 20 över 9 kom 1:orna ut på rast, då atackerade dom oss! det var läskit... Haha. Sen var det en vanlig dag förutom att vi hade vikarie halva dagen hock det var Pi :( (En mattelärare). Imorgon ska jag och Linn ha föreläsning (typ) om Mexico :S ! Jag har skrivit 3 minuter men Linn svarar inte när jag ringer! Och det ska vara totalt 7 minuter ungefär. vi har skrivit samma saker och ingenting är förberett. Kan ni nånting om Mexico? Snälla berätta :).

Hejdå [:
Eran sassiii!

Kommentarer
Postat av: Ronjaa

Kan inget skiit om Mexiko, tips, gå in på wikipedia :)<3

2009-03-16 @ 22:02:45
URL: http://rorri.blogg.se/
Postat av: lucia

ja det ligger prcis brevid där jag föddes i GUATEMALA :)

2009-03-16 @ 22:05:49
URL: http://parichita.blogg.se/
Postat av: lotta

stackare att ni kom 1 timme tidigare :( kan inget om Mexico typ :) <33

2009-03-18 @ 18:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0