Vår :)

Hej blogg.
Har inte skrivit på länge för att det inte finns nått att skirva. Nu är den efterlänktade våren här!
Just nu pratar jag med Ronja i telefonen och Elise på msn. Idag är det första april, vilket menar att man kan bli lurad. Så, har ni blivit lurade? :D
Det har jag, Elise sa igår att hon tyckte att vi ska vara med i talang och idag sa hon att hon hade anmält oss, jag ba: Är du galen Elise!? :o. Sen sa hon april april. Sen försökte våran lärare lura oss med att skolverket (eller nåt sånt) hade räknat fel och att vi skulle gå i 1 vecka längre innan sommarlover började. Då blev Canan lurad hon ba: Men det går ju inte jag ska ju till Turkiet!!! Jag ba: men Canan det är första april! 

Hejdå!
Sandra! :D 

Kommentarer
Postat av: lotta

haha :) <3 vår lärare lura oss oxå nånting med nått himla matte räknesätt som var konstigt och massa grejer kan inte förklara :) <3

2009-04-01 @ 20:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0