Stackars mina ben :(

Hej alla!
Nu ska jag berätta vad jag har gjort idag.
På morgonen gjorde jag mig iordning och gick ut med Morris.
När jag kom hem och åt jag frukost. Efter det satte jag och pappa ihop hans nya cyckel. Det blev väldigt stökit! När vi hade skruvat ihop cyckeln skulle vi köpa ett lås och en stålpinne med ett koppel inbyggt som man sätter fast morris i när man cycklar. Iallafall så cycklade vi i nån timme lite överallt. Det var jättemysigt :). Sen träffade vi Elise utanför våran port. Då följde jag med dom henne och i bilen satt Julia. Så började jag och Elise och Julia gå mot götgatsbacken. Helt plötsligt var vi i gamla stan.och då gick vi egenom gamla stan och då kom vi till plattan. På vägen stannade vi och provade kläder. Tyvär vade vi inga pengar så vi la undan en tröja ver och en skinnjacka tills imorgon. När vi kom till plattan orkade vi inte gå tillbax så vi köpte en tunnelbana-biljett via sms. Jag tror att mina fötter behöver massage nu. Elise vet inte om hon kan köpa sakerna som hon la undan imorgon, hon ska ha gymnastik och sen gå ut med hennes hund. Jag ska också gå ut med Morris men det ska jag göra efter jag har köpt sakerna.
Vad har ni gjort i det fina vårvädret idag?

BILDER




Jag har röda naglar :)


Här är det stökit!


Morris blev varm och badade, första doppet!


Isen börjar lossna nu.


En tröja vi provade.


Suddade ut ansikterna och visar bara den roligt rosa linnet / klänningen.


Mitt linne! :D


Skinnjackor :P


Elises fina hår och örhängen.

PUSS & KRAM!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Ronja

Älskar såna örhängen! ;) ska nog köpa.

2009-04-05 @ 16:52:59
URL: http://ronjaaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0