Hemma

Hejhej.
Idag har jag haft en tråkig skoldag. Nu ska jag bara ta det lungt innan jag går till gympan. Efter gympan ska jag åka hem till mamma. när jag kom hem så var det en kille som sa: Can you open for the katt och pekade mot gården. Och då trodde jag att det var hans katt fast han inte hade fått hus-nycklarna. Men nej det var det tydligen inte för han bara stack efter att jag hade släppt in katten åt honom. Sånt kan jag bli sur över :P.  När jag kom hem var det ett brev från Mariaskolan. Jag kom inte in men det gör inget för jag ska ändå börja i Åsö nu!





Rorrii :D <3 (Ett par månader gammal bild)



PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ! :)

Sassiii




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0