Hej!

Hej läsare!
Idag är det jätte molnigt och tråkit. Iallafall kom jag hem till en överraskning nu på morgonen. Som dom flesta redan vet älskar jag smartisar ;D. När jag kom in i mitt rum så ser jag världens största smartisburk (2,5 Kg!). En sån här som man köper in till affärer. TACK PAPPA :D.

Idag börjar jag klockan 9:00. På rasterna ska jag och mina kompisar fortsätta på våran dans till When i grow up av PCD. Vi gör dansen till Katarina Södra dagen. Vi har mycket att göra till Katarina Södra dagen, vi ska ha gymnastik och dans så det blir mycket öva ;). På kvällen blir det gymnastik för mig, vad ska ni göra idag? :D

Hoppas ni mår bra.
/ Sandra <3


Smartisar
:o



Det var fint väder igår :)



Elise övar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEj! Du har en jättefin bloggk, nu ska jag spara adressen! Kram, kram, mamma

2009-04-02 @ 10:09:35
Postat av: Lisa

Hejhej! Jäättefin blogg :)

Bara så att du vet, jag kommer att komma till eran dans på Katarina Södra Dagen! Hehe..

Det e väl ok?

Kram!

2009-04-08 @ 23:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0