Godmorgon.

Igår köpte jag en till pressent till pappa. (Kan inte säga den heller innan fredagen ;D)
Jag var också med min underbara vän Signe! Vi bakade, kollade på en film osv. Sen åkte jag buss hem men inte ensam, Signe skulle nämligen till slussen och ta 2:an till en annan kompis :)
Idag ska jag och pappa köpa ett nytt terrarium till våran orm Popcorn. Blocket, 900:- Sen ska vi inreda det. Kulkul ;P
Vad ska ni göra idag?
Som ni vet ritar jag en fe och det går okej. Den är inte klar än ( Jag = seeg).  Men ändå har Ronja lagt ut den på sin blogg :'(

Puss på er



 BILD




My little friend

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hände något CP med bloggen! Så var tvungn att göra en ny!. >:( ÅÅH jag blir så arg ibland! Men jag har skrivit om alla inlägg osv. Ny design också! Checka gärna in! :P<3

2009-04-09 @ 15:09:42
URL: http://ronjakumlinbarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0