Dagen

Hej,

Idag har jag och mamma rensat rabatterna och krattat och sånt. Sen åkte jag till Lotta och då började vi hoppa ( ja, idag igen :D). När vi lekte inte nudda boll så åkte bollen ner hela tiden. då sa lotta: Kan det inte komma en robot som tar upp bollen? Då sa jag: haha, tänk om den skulle göra det, vad skulle du göra då? Lottas snabba svar blev: ta kort!!! Haha, var det det ända hon skulle göra om vi fick en betjänt... Sen blev lotta hungrig och gick hem.
Idag har jag varït jättetrött! Men det är ju bara bra  för att jag ska somna tidigt ikväll. Och imorgon börjar skolan igen! :( Jobbigt,jobbigt.
Idag hittade jag min nya hårborste som inte ens är andvänd. (Den har varit borta några veckor :O). Nu måste jag duscha enligt mamma.
 Ps. kommer kanske bilder sen.

HEJDÅ!
Sandraaa

Kommentarer
Postat av: sassiii

hej gumman! vad länge sedan som du skrev....vad har du gjort idag? hoppas du är bättre från förkylningen! älskar dig, puss och natti natti, mammi

2009-04-17 @ 23:28:49
URL: http://sassiiis.blogg.se/
Postat av: Isa

Hihi:)<3<3<3 hoppade bollen på studsmattan?

I så fall har jag också gjort det med min kompis!

2009-04-18 @ 07:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0